modelomania

Sukhoi 29S 2.6m – Sebart

Έχει γραφτεί από Γιώργος Αυγερινόπουλος
Τρίτη, 28 Δεκέμβριος 2010
Κατασκευή 2ης φάσης
Ο κατασκευαστής προτείνει πρώτο βήμα (step 001), να κολληθεί στο κάτω μέρος του κάθε φτερού, η προέκτασή του. Θα πρέπει να προσεχτεί η σωστή ευθυγράμμισή του, για να είναι εφικτή στη συνέχεια, η ανεμπόδιστη σύνδεσή του με την άτρακτο.

Για το λόγο αυτό, όταν έβαλα την απαραίτητη εποξική τριαντάλεπτη κόλλα στα μέρη, στερέωσα το φτερό στην άτρακτο ώστε να κολλήσει στη σωστή θέση.
Την επόμενη ημέρα που αφαίρεσα τα φτερά από τη θέση τους, σιδέρωσα το προβλεπόμενο monocot, για να καλυφθεί η ένωση.


Επειδή η τριαντάλεπτη κόλλα θέλει οκτώ ώρες για να ολοκληρωθεί η σκλήρυνσή της, αναγκάστηκα να προχωρώ προσθετικά, χωρίς να μετακινώ τα μέρη που είχα ήδη κολλήσει. Έτσι άφησα τα φτερά στερεωμένα στην άτρακτο (δηλαδή βιδωμένα) και συνέχισα για τη στήριξη των δύο
Ailerons.
Τοποθέτησα το αεροπλάνο κάθετα με το firewall στο πάτωμα!
Έβαλα λαδάκι στους μεντεσέδες για να τους προφυλάξω από την κόλλα. Στην συνέχεια τους πασάλειψα με κόλλα και γέμισα τις οπές του φτερού όπως και του κάθε aileron με κόλλα επίσης.


Έχοντας το μοντέλο κάθετα, συνεπώς και τα φτερά του, είχα μία σχετική ευκολία για τη στερέωση των
Ailerons. Παρατήρησα ότι παρ’ όλο το καλό λάδωμα των μεντεσέδων δεν στάθηκε δυνατόν να αποφύγω την αποτελεσματική προφύλαξή τους.
Για τον λόγο αυτό αναγκάστηκα να τα μετακινώ κάθε δύο λεπτά και με αυτόν τον τρόπο απέφυγα το πρόβλημα. Η κόλλα δεν μπόρεσε να ακινητοποιήσει τον μεντεσέ, διότι η συχνή κίνηση δεν της το επέτρεψε.


Μετά προχώρησα στην τοποθέτηση των μεντεσέδων στα δύο
Elevetors.



Λάδι στους μεντεσέδες, κόλλα στο ένα άκρο τους και στις τέσσερεις οπές του Stabilizer. Οι μεντεσέδες που θα εμπόδιζαν το σωλήνα του Carpon που στερεώνει τα δύο Stabilizers στην άτρακτο, είναι ήδη κομμένοι. Για το λόγο αυτό θα πρέπει οι κοντοί να κολληθούν στη σωστή θέση, που είναι οι πρώτες οπές κοντά στην άτρακτο.



Και εδώ η καθετότητα του Μοντέλου με βοήθησε να κολλήσω στη συνέχεια τα δύο Elevetors στα Stabilizers.



Κάθε δύο λεπτά τα μετακινούσα, για να αποφύγω προβλήματα από την κόλλα στους μεντεσέδες.



Προχώρησα με τη στερέωση του Rudder.



Το κωμικό στην ιστορία, ήταν ότι για αυτή την εργασία χρειάστηκα σκάλα. Το επάνω μέρος του μοντέλου πλησίαζε το ταβάνι!!
Κατά τ’ άλλα τα γνωστά. Λάδι στους μεντεσέδες, κόλλα στις προβλεπόμενες οπές της ατράκτου, στους μεντεσέδες, όπως και στο Rudder.


Το κομμάτι αυτό, δηλαδή κόλλα, μεντεσέδες,
Ailerons, Elevetors – Stabilizers και Rudder είναι για μένα το πιο αντιπαθητικό. Τελείωσε, θα έλεγα, πολύ γρήγορα. Χρειάστηκαν λίγες μόνο ώρες. Ίσως πολύ λιγότερο από τον αντίστοιχο χρόνο που χρειαζόμουν σε μικρά αεροπλάνα για την ίδια δουλειά!!
Μόλις τελείωσα, το άφησα κάθετα όλο το βράδυ και συνέχισα την άλλη μέρα.
Τελευταία ενημέρωση Παρασκευή, 29 Ιούλιος 2011
english greek

Polls

Ποιά είναι η γνώμη σας για το modelomania.gr?

Αποτελέσματα


Ο καιρός στα Μέγαρα

Ο καιρός τώρα
Κυρίως συννεφιά Κυρίως συννεφιά
Θερμοκρασία: 20 °C
Τρίτη, 26 Σεπ
Μερική λιακάδα με καταιγίδες Μερική λιακάδα με καταιγίδες
Θερμοκρασία: 18 ως 26 °C
Τετάρτη, 27 Σεπ
Μερική λιακάδα με καταιγίδες Μερική λιακάδα με καταιγίδες
Θερμοκρασία: 18 ως 26 °C
Πέμπτη, 28 Σεπ
Περιοδικά σύννεφα Περιοδικά σύννεφα
Θερμοκρασία: 18 ως 23 °C

Επιλογή Εμφάνισης

ks-lservice

Ημερολόγιο

Τρίτη
26
Σεπτεμβρίου
2017
Ανατ.: 06.19
Δύση: 18.13
Σελήνη
5 ημερών
Παγκόσμια Ημέρα της Ναυτιλίας
Σήμερα Γιορτάζουν
Δεν υπάρχει σήμερα κάποια γνωστή γιορτή
Ακολουθεί...
27/9
Ζήνων

Ποιός είναι συνδεδεμένος ...

Έχουμε 42 επισκέπτες σε σύνδεση

Στατιστικά


web counters