modelomania
:: Αρχική arrow Άρθρα γενικά arrow Κινητήρες arrow Πώς να δαμάσετε τους τετράχρονους O.S Engines

Πώς να δαμάσετε τους τετράχρονους O.S Engines

Έχει γραφτεί από Γιώργος Αυγερινόπουλος
Τετάρτη, 03 Νοέμβριος 2010

Παίρνουμε τα δύο σωληνάκια που προστατεύουν τα καλάμια.



Τα καλάμια στην θέση τους.



Πρέπει να ενώσουμε την κυλινδροκεφαλή με τον κύλινδρο.



Ανάμεσά τους η λεπτή φλάντζα.



Τα ενώνουμε με προσοχή προσαρμόζοντας και τα δύο κυλινδράκια.



Βιδώνουμε τις πέντε αλενόβιδες.



Λαδώνουμε τα δύο καλαμάκια.



Τα τοποθετούμε στην θέση τους, δηλαδή στο εσωτερικό των δύο λεπτών σωλήνων.


Σειρά να βιδώσουμε τα δύο κοκοράκια.



Τα κοκοράκια με προσοχή επάνω στις βαλβίδες και τα καλαμάκια. Βιδώνουμε την αλενόβιδα στήριξης.



Στο πίσω μέρος θα στερεωθεί το καρμπιρατέρ.



Τέσσερεις βίδες. Δύο αλενόβιδες ψιλές στο επάνω μέρος. Προσοχή στην φλάντζα. Δύο σταυρόβιδες μακρύτερες στο κάτω μέρος.



Ενώνουμε το σωληνάκι από την τρόμπα με την είσοδο του καρμπιρατέρ.



Ήρθε η ώρα να ρυθμίσουμε το διάκενο των βαλβίδων. Εάν δεν την έχετε ξανακάνει, τώρα θα την μάθετε. Για τα πάντα υπάρχει η πρώτη φορά. Ίσως είναι και για μένα η πρώτη φορά που το κατάλαβα. Χρειαζόμαστε το σετ ρύθμισης. Συνήθως ο κατασκευαστής του κινητήρα το διαθέτει μαζί με αυτόν.

Βάζουμε μία οδοντογλυφίδα μέσα στον κύλινδρο από την οπή του μπουζιού. Στρέφουμε τον στρόφαλο δεξιόστροφα, μέχρι που το πιστόνι να ανέβει στο επάνω νεκρό σημείο. Το καταλαβαίνουμε, διότι η οδοντογλυφίδα θα ανέβει στο υψηλότερο σημείο. Ταυτόχρονα, φροντίζουμε το σημάδι του αφαλού οδήγησης να είναι στην ίδια ευθεία με το σημάδι του μπλοκ. Τώρα οι βαλβίδες είναι κλειστές και τα κοκοράκια δεν τις πιέζουν.

Πρώτα ρυθμίζουμε το διάκενο της βαλβίδας εισαγωγής με το Feeler 0.04 mm.

Με το κλειδάκι λασκάρουμε το παξιμαδάκι στρέφοντάς το αριστερόστροφα για να απελευθερωθεί η κίνηση της αλενόβιδας.

Στην συνέχεια λασκάρουμε και την αλενόβιδα.

Ρυθμίζουμε την αλενόβιδα ώστε το Feeler να περνά εφαρμοστά και γλυκά.

Κρατώντας το αλενόκλειδο, ώστε να μην μετακινηθεί η αλενόβιδα, σφίγγουμε το παξιμάδι, για να ακινητοποιήσουμε την αλενόβιδα και κατ’ επέκταση το διάκενο.

Επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία με την βαλβίδα εξαγωγής. Σε αυτή την ρύθμιση θα κάνουμε χρήση του feeler 0.10 mm.

Βιδώνουμε το μπουζί.

Με τις δύο βίδες του στερεώνουμε το καπάκι που καλύπτει το κοκοράκι.

Σφίγγουμε προσεκτικά χωρίς υπερβολή.

Στο τέλος βιδώνουμε την εξάτμιση.



Το Video του φίλου αερομοντελιστή (G. Kamysz) για τις τελικές εργασίες συναρμολόγησης.


Εδώ ολοκληρώθηκε η περιπέτειά μας.

Δεν κρύβω να σας πω ότι μέχρι να βάλω μπρος τον κινητήρα είχα ανησυχία.

Ευχάριστη έκπληξη. Πήρε εμπρός με μισή μιζιά.

Μήπως το είχε ανάγκη;

Γιώργος Αυγερινόπουλος












Τελευταία ενημέρωση Παρασκευή, 05 Νοέμβριος 2010
english greek

Polls

Ποιά είναι η γνώμη σας για το modelomania.gr?

Αποτελέσματα


Ο καιρός στα Μέγαρα

Ο καιρός τώρα
Καθαρός Καθαρός
Θερμοκρασία: 27 °C
Παρασκευή, 18 Αύγ
Κυρίως λιακάδα Κυρίως λιακάδα
Θερμοκρασία: 25 ως 33 °C
Σάββατο, 19 Αύγ
Κυρίως λιακάδα Κυρίως λιακάδα
Θερμοκρασία: 24 ως 34 °C
Κυριακή, 20 Αύγ
Μερική λιακάδα Μερική λιακάδα
Θερμοκρασία: 24 ως 34 °C

Επιλογή Εμφάνισης

ks-lservice

Ημερολόγιο

Πέμπτη
17
Αυγούστου
2017
Ανατ.: 05.45
Δύση: 19.13
Σελήνη
25 ημερών

Σήμερα Γιορτάζουν
Δεν υπάρχει σήμερα κάποια γνωστή γιορτή
Ακολουθεί...
18/8
Αιμίλιος

Ποιός είναι συνδεδεμένος ...

Έχουμε 47 επισκέπτες σε σύνδεση

Στατιστικά


web counters