


Νέος ηλεκτρονικός διακόπτης μπουζί
Νέος ηλεκτρονικός διακόπτης μπουζί, για μηχανές GLOW (GLOW-SWITCH ή GLOW-DRIVER)
Οι διακόπτες GLOW κυκλοφορούν εδώ και αρκετά χρόνια στην αγορά. Οι πρώτοι, οι πιο απλοί, κατασκευάζονταν από τους ίδιους τους αερομοντελιστές, που χρησιμοποιούσαν έναν απλό, ηλεκτρομηχανικό διακόπτη με ντίζα, που ενεργοποιείτο από τον βραχίονα του SERVO της μηχανής.
Το μειονέκτημα τους ήταν ότι δεν ήταν και τόσο εύκολη η προσαρμογή τους, καθώς και ότι χρησιμοποιούσαν μια ηλεκτρική επαφή, που δεν ήταν και ότι το πιο αξιόπιστο. Η ρύθμιση τους επίσης -δηλαδή σε ποιο σημείο του THROTTLE να ενεργοποιούνται- ούτε απλή ήταν, ούτε και μπορούσε να αλλάξει εύκολα.Κατόπιν κυκλοφόρησαν οι ηλεκτρονικοί διακόπτες που συνδέονταν με ένα Y-CONNECTOR (διακλαδωτήρα) στο κανάλι της μηχανής.
Αυτοί είχαν το πλεονέκτημα ότι δεν είχαν κινούμενα μέρη, ούτε ηλεκτρική επαφή (χρησιμοποιούσαν ηλεκτρονικά στοιχεία). Κάποια μοντέλα από αυτούς ήταν και προγραμματιζόμενα. Απαιτείτο βέβαια η χρήση ειδικής μπατταρίας 1.2 V για το μπουζί, που προσέθετε σημαντικό βάρος στο μοντέλο, καθώς έπρεπε να έχει και μια σεβαστή χωρητικότητα.
Η καινούργια πρόταση της εταιρείας ZRC είναι ένας ηλεκτρονικός διακόπτης ο οποίος συνδέεται (επίσης με Y-CONNECTOR) στο κανάλι της μηχανής …και μόνο εκεί !
Δεν χρειάζεται δηλαδή πρόσθετη μπαταρία για να οδηγήσει το μπουζί !
Και επειδή ο νους μας πάει αμέσως στην κατανάλωση και στην πιθανή εξάντληση της μπαταρίας του δέκτη μας, η εταιρεία διευκρινίζει ότι ο GLOW-DRIVER χρησιμοποιεί ειδικά κυκλώματα SWITCHING με τη χρήση μικροϋπολογιστή (microprocessor) που κάνουν σημαντική οικονομία στην κατανάλωση και παρέχουν στο μπουζί το ρεύμα που εκείνη τη στιγμή χρειάζεται!
Μας δίνει μάλιστα και μια ενδεικτική κατανάλωση : μόνο 120 mAh για 5 λεπτά λειτουργίας του συστήματος!
Αν σκεφτούμε ότι οι σημερινές μπαταρίες που χρησιμοποιούμε στους δέκτες μας έχουν χωρητικότητα πάνω από 2000 mAh, η λειτουργία του GLOW- DRIVER δεν πρέπει να δημιουργεί το παραμικρό πρόβλημα.
Ο DRIVER είναι προγραμματιζόμενος και λειτουργεί σε όλες τις γνωστές αερομοντελιστικές συχνότητες.
Γιώργος Καρασούλας
Κύριο Μενού
Αρχική Συνεργάτες Τα μοντέλα μας Σας ενδιαφέρει Ποδήλατο (mountain bike) Συνδέσεις ΕπικοινωνίαΆρθρα
Άρθρα γενικάPolls
Τα πιο δημοφιλή
- Sukhoi 29S 2.6m – Sebart
- BREDA Ba.88 Lince
- Πώς να δαμάσετε τους τετράχρονους O.S Engines
- Agusta A109 Power
- Cessna 337 Skymaster
- Πανελλήνιοι Αγώνες Scale 2010
- Field Box (Αερομοντελιστική Εργαλειοθήκη)
- Η Εγκατάσταση των ηλεκτρονικών μέσα στο Αερομοντέλο
- Led on Board
- Προσοχή-προσοχή ZERO στον ορίζοντα
- Combat
- Μια πανέμορφη διαδρομή στο Τατόϊ
Ο καιρός στα Μέγαρα
Ο καιρός τώρα
Θερμοκρασία: 29 °C Σάββατο, 03 Ιούν

Θερμοκρασία: 17 ως 27 °C Κυριακή, 04 Ιούν

Θερμοκρασία: 18 ως 27 °C Δευτέρα, 05 Ιούν

Θερμοκρασία: 19 ως 28 °C
Επιλογή Εμφάνισης

Ημερολόγιο
Μάρθα, Πεντηκοστή
Ποιός είναι συνδεδεμένος ...
Σχετικοί σύνδεσμοι
- Το ...τέλος της μεθανόλης
- Combat
- Led on Board
- Current Monitor
- Η Εγκατάσταση των ηλεκτρονικών μέσα στο Αερομοντέλο
- Ενδείκτης τάσεως 4,8V ακριβείας
- Ένα μαντρόσκυλο μέσα στο αερομοντέλο
- Cessna 337 Skymaster
- Piper Arrow
- Field Box (Αερομοντελιστική Εργαλειοθήκη)
- Linear Regulator
- Από (Τζανή Δημήτρη)
- Ταυτότητα
- Πανελλήνιοι Αγώνες Scale 2010
- Τεχνητή Νοημοσύνη
- Agusta A109 Power
- Η κοπή της πίττας στα Δερβενοχώρια
- Η Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στο ΣΕΦ
- Η κοπή της Πίττας στο ΣΕΦ
- Διεθνής Έκθεση Νυρεμβέργης
- “MAN TO MAN” !