
Τα μοντέλα μας
Sukhoi 29S 2.6m – Sebart
Sukhoi 29S 2.6m – Sebart με κινητήρα Mintor 110 Bicilindrico benzinaΤον τελευταίο καιρό, όλο και περισσότεροι φίλοι αερομοντελιστές έρχονται στο Μοντελοδρόμιο Dounis Airfield με μεγάλα μοντέλα Κινέζικης σχεδίασης και προέλευσης με χαμηλό κόστος.
Δεν ήταν δυνατόν το γεγονός αυτό να περάσει απαρατήρητο από μένα ούτε για το μέγεθός τους ούτε και για τον αριθμό τους. Κάθε φορά, τουλάχιστον, τρία από αυτά διεκδικούσαν τον διάδρομο απογείωσης!
Αισθανόμουν μειονεκτικά, ξεφορτώνοντας από το αυτοκίνητό μου σχετικά μικρά μοντέλα και πείστηκα τελικά ότι είχα μείνει πίσω.
Η χαριστική βολή ήταν ένα αεροπλάνο της “Pilot-Rc” YAK 54 107’ (35%), που έφερε ο Μάρκος Καράβολος αρχές του Δεκέμβρη. Το εκπληκτικό ήταν, ότι ο μικρός γιος του Βαγγέλης, μόλις δώδεκα ετών, έκανε με αυτό Hover στον διάδρομο!
Cessna 337 Skymaster
Αρχές του 2007 έψαχνα να αγοράσω ένα μοντέλο διαφορετικό. Έτσι έστρεψα την προσοχή μου στα δικινητήρια, για τα οποία δεν είχα καμία εμπειρία στο παρελθόν.
Βέβαια, το δικινητήριο δεν μου ήταν αρκετό. Το ήθελα περίεργο και όχι συνηθισμένο.
Η έρευνά μου κατέληξε στο Cessna 337 Skymaster.
Με εντυπωσίασε το γεγονός, ότι ο ένας κινητήρας ήταν μπροστά, όπως σ' όλα τα συμβατικά αεροπλάνα και ο δεύτερος πίσω στην ουρά για να σπρώχνει το αεροπλάνο!
Piper Arrow
Το Μοντέλο αυτό βρέθηκε στα χέρια μου, μετά την επιμονή του αγαπητού φίλου Γιώργου Καρασούλα, να μου το δωρίσει!!!
Δεν επιθυμούσα να εμπλακώ στην περιπέτεια και να κατασκευάσω μοντέλο σε μορφή ΚΙΤ, όταν σήμερα όλα ουσιαστικά τα μοντέλα διατίθενται σε ARF.
Ήλθα σε δύσκολη θέση και δεν θέλησα να τον προσβάλλω. Με δελέασε το γεγονός ότι το 40% της δουλιάς το είχε κάνει και το είχε στο ράφι, για πολλά χρόνια, διότι απ' ότι κατάλαβα είχε απογοητευθεί και εξαντλήθηκε η υπομονή του!
Cessna Cardinal
Cessna 177 Cardinal της Aviomodelli
Το κάθε αεροπλάνο μου έχει την δική του ιστορία. Οπωσδήποτε και η ιστορία της δικής μου Cardinal δεν στερείται περιπέτειας, πολλής δουλειάς, ατυχημάτων και οπωσδήποτε καλών και κακών στιγμών.
Η πρώτη μου επίσκεψη στο κατάστημα του Στέλιου του Κουτσού το Φθινόπωρο του 2004, συμπίπτει με την επιθυμία μου να ξεκινήσω ή καλλίτερα να ξυπνήσω την αγάπη μου για τον αερομοντελισμό.
Μπαίνοντας μέσα, το βλέμμα μου σταμάτησε σ’ ένα εντυπωσιακό και σχετικά μεγάλο κουτί της Aviomodelli που περιείχε την Cessna Cardinal. Οι σπουδές μου στην Ιταλία συνετέλεσαν βοηθητικά και προσθετικά για να θέλω να επιλέξω μοντέλο Ιταλικής προέλευσης…
The Kreutzer "Air Coach"
The Kreutzer "Air Coach" Προς το τέλος της δεκαετίας του 1920 η βιομηχανία Kreutzer Aircraft Corporation of Venice, California με ιδιοκτήτη τον Joseph Kreutzer, θέλησε να μπει στο χώρο των μικρών αεροκατασκευών. Με γνώμονα τις απαιτήσεις της εποχής όπου η αξιοπιστία των κινητήρων ήταν μειωμένη, στράφηκε στην σχεδίαση και κατασκευή ενός μικρού τρικινητήριου αεροσκάφους (ουσιαστικά το μικρότερο τρικινητήριο που έχει κατασκευαστεί ποτέ) για χρήση ταχυδρομείου, αναψυχής και αερογραμμών.
Agusta A109 Power
Agusta A109 Power Τα ελικόπτερα μοντέλα ήταν ενοχλητικά και λίγο αντιπαθητικά στην παρέα μου και βέβαια δεν εξαιρώ τον εαυτό μου. Δεν μου πέρναγε ποτέ από το μυαλό μου ότι κάποτε θα ασχοληθώ με αυτά, μέχρι που κάποια μέρα έρχεται στο Μοντελοδρόμιο, ο φίλος Αερομοντελιστής Γιώργος Δαμιανάκης, ο οποίος γνώριζε την αδυναμία μου για την Agusta και μάλιστα για το ελικόπτερο A 109 Power και με ενθουσιασμό μου ανακοινώνει. “Κύριε Γιώργο”, έτσι συνηθίζει με σεβασμό να με εκφωνεί παρ’ όλες τις διαμαρτυρίες μου, “το ξέρετε ότι το Agusta A 109 κυκλοφορεί σε μοντέλο;” Στα χέρια του κρατούσε ένα περιοδικό γεμάτο φωτογραφίες. Δεν πίστευα στα μάτια μου. Η ακρίβεια της υλοποίησης με εξέπληξε και βέβαια δεν χρειάστηκε άλλη κουβέντα.
Susana
Πριν τριάντα πέντε χρόνια περίπου, ίσως και περισσότερο, σ' ένα ταξίδι μου στην Γένοβα της Ιταλίας, αγοράσαμε με τον κουμπάρο μου (Τάκη), δύο κιτ μίας μικρής ψαράδικης βάρκας με το όνομα "Susana".
Στο ξενοδοχείο άνοιξα το κουτί και διαπίστωσα ότι στο εσωτερικό του υπήρχαν μια σειρά από ξύλινα πηχάκια και αυτά θα έπρεπε να επεξεργαστώ για να φτάσω στο αποτέλεσμα της έγχρωμης φωτογραφίας που μοστράριζε στο καπάκι του κουτιού!
Κατάλαβα ότι είχα μπλέξει, μα απεφάσισα να φάω το "σαπούνι" …
Στην επιστροφή τα απογεύματα έκοβα τα ξυλάκια στο σαλόνι, δεν υπήρχε τότε εναλλακτική λύση, γέμιζα τα πάντα με πριονίδι, αντιμετώπιζα την δυσαρέσκεια της γυναίκας μου, μα επέμενα να φτάσω στο τέλος …
Giovanni Ciapparelli
Η βάρκα του Giovanni Ciapparelli
Έχω έναν αγαπητό φίλο Ιταλό, τον Giovanni Ciapparelli, που παράλληλα ήταν και επαγγελματικός συνεργάτης, για τουλάχιστον δέκα χρόνια. Μένει στο Varese (έξω από το Μιλάνο) και βγήκε στη σύνταξη, εδώ και ένα χρόνο περίπου.
Τα χρόνια που μας πέρασαν, συνδυάζαμε τα επαγγελματικά μας με την αγάπη μας για τη μουσική. Ο Giovanni από μικρός, ήταν μέλος ενός συγκροτήματος και έπαιζε κιθάρα. Στη διαδρομή, εξασκήθηκε στο πιάνο – αρμόνιο και βέβαια στο τραγούδι. Έχουμε και οι δύο αναμνήσεις από αξέχαστες μουσικές βραδιές στο σπίτι μου, όπου ο Giovanni τραγουδούσε και έπαιζε πιάνο.
Anteo
Μετά τον Αύγουστο τελείωσαν οι διακοπές και σταμάτησε και η κατασκευή. Ο Ιούλιος και ο Αύγουστος εφέτος, ήταν σχεδόν αφιερωμένος ολοκληρωτικά στην υλοποίηση και ολοκλήρωση του έργου! Εάν λάβουμε υπόψη, ότι σε αυτούς τους τρεις συνολικά μήνες εργασθήκαμε δύο άτομα, κατά μέσο όρο οκτώ ώρες την ημέρα, θα βγάλετε περίπου 1.500 ώρες δουλειάς!
Ξεκίνησα την κατασκευή του Anteo τον Αύγουστο του 2009, κατά την διάρκεια των διακοπών.
Το Anteo είναι μία πιστότατη αντιγραφή, ενός ρυμουλκού με μηχανές ατμού, που τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο βοηθούσε στα περισσότερα Λιμάνια της Ιταλίας, για πολλά χρόνια την μετακίνηση των πλοίων.
Bruma
Οι εργασίες ξεκίνησαν αρχές Ιουλίου 2009 και ολοκληρώθηκαν τέλος Αυγούστου του ιδίου έτους.
Και σε αυτή την περίπτωση εργάστηκα βοηθούμενος από τον συνεργάτη και φίλο (Mohammad Jane Alam), ο οποίος είχε αναλάβει, να κρατά σταθερό το μοντέλο στην θέση που έπρεπε σε κάθε περίπτωση, μου έδινε κάθε φορά τα κατάλληλα εργαλεία και παράλληλα δεν σταμάτησε ούτε μια στιγμή να μου δίδει συμβουλές για το πώς θα προχωρήσει η δουλειά!
Σε αυτό το μοντέλο εργαστήκαμε συνολικά δύο μήνες οι δυό μας και κατά μέσο όρο οκτώ ώρες την ημέρα. Συνολικά χρειάστηκαν περίπου 900 ώρες δουλειάς!
BREDA Ba.88 Lince
BREDA Ba.88 Lince
Societa Italiana Ernesto Breda & S.A. Industrie Meccaniche e Aeronautiche Meridionali - Breda Ba.88 Lince (Λύγκας). Δικινητήριο υψηλοπτέρυγο μαχητικό -βομβαρδιστικό ολομεταλλικής κατασκευής με σωληνωτό ατσάλινο σκελετό. Σχεδιάστηκε από τους Antonio Parano & Giuseppe Panzeri το 1936. Πρώτη πτήση του πρωτοτύπου (ΜΜ 302) τον Οκτώβριο του 1936 από τον Αρχιδοκιμαστή πιλότο της Breda, Furio Niclot. Τον Δεκέμβριο του 1937 καθιέρωσε παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας σε απόσταση 100 και 1.000km με ταχύτητες 554 και 524km/h αντίστοιχα. Κατασκευάστηκαν 156 αεροσκάφη σε 3 διαφορετικές εκδόσεις συμπεριλαμβανομένου του πρωτοτύπου το οποίο, σε αντίθεση με τα Breda 88 παραγωγής είχε μονό κάθετο σταθερό. To 76 - 7 που αναπαρίσταται εδώ ανήκει στην 76 Squadriglia, 7 Gruppo, 5 Stormo όπως ήταν τον Ιούνιο του 1940.
Κύριο Μενού
Αρχική Συνεργάτες Τα μοντέλα μας Σας ενδιαφέρει Ποδήλατο (mountain bike) Συνδέσεις ΕπικοινωνίαΆρθρα
Άρθρα γενικάPolls
Τα πιο δημοφιλή
- Sukhoi 29S 2.6m – Sebart
- BREDA Ba.88 Lince
- Πώς να δαμάσετε τους τετράχρονους O.S Engines
- Agusta A109 Power
- Cessna 337 Skymaster
- Πανελλήνιοι Αγώνες Scale 2010
- Field Box (Αερομοντελιστική Εργαλειοθήκη)
- Η Εγκατάσταση των ηλεκτρονικών μέσα στο Αερομοντέλο
- Led on Board
- Προσοχή-προσοχή ZERO στον ορίζοντα
- Combat
- Ενδείκτης τάσεως 4,8V ακριβείας
Επιλογή Εμφάνισης

Ημερολόγιο
18 ημερών
Βαρβάρα