

Στατικός Μοντελισμός
SAITO FG-57T
SAITO FG-57T
Το νέο κομψοτέχνημα της SAITO ! Σε προηγούμενο άρθρο μας (βλ. άρθρο “Το τέλος της μεθανόλης”) τον περασμένο Οκτώβρη γράφαμε για τον επικείμενο παραγκωνισμό των μηχανών μεθανόλης, από τις ολοένα και φτηνότερες -και διαθέσιμες πλέον και σε μικρούς κυβισμούς- δίχρονες μηχανές βενζίνης. Το μεγάλο τους πλεονέκτημα είναι ασφαλώς η οικονομία τους στην κατανάλωση. Το μεγάλο τους μειονέκτημα παραμένει όμως, ο υπερβολικός και απαίσιος θόρυβος που κάνουν κατά τη λειτουργία τους!
Η κατασκευή της κορδέλας COMBAT
Η κατασκευή της κορδέλας COMBAT Δεν πάει πολύς καιρός που περνώντας από έναν ελεύθερο χώρο (όχι δηλαδή οργανωμένο μοντελοδρόμιο) όπου αρκετοί αερομοντελιστές συνηθίζουν να πετούν τα μοντέλλα τους, είδαμε με χαρά - και κάποια έκπληξη, ομολογουμένως- δυο-τρεις φίλους αερομοντελιστές που επιδίδονταν σε COMBAT με τα ηλεκτρικά αεροπλανάκια τους! Τα μοντέλα τους ήταν μικρά, ελαφριά και αργά, πήγαιναν μάλιστα ακόμα πιο αργά με την κορδέλα που έσερναν και που προκαλούσε πρόσθετο drag, επομένως η αερομαχία δεν εγκυμονούσε κατά την άποψη μας κανένα κίνδυνο για τους υπόλοιπους παρευρισκομένους.
Mini Field Box
Mini Field Box (Αερομοντελιστική Εργαλειοθήκη)
Τον Οκτώβρη του 2010, σας είχα παρουσιάσει με υπερηφάνεια, την εργαλειοθήκη μου. Το άρθρο αυτό, είναι από τα πλέον επιτυχημένα της “modelomania”. Έχει μία μεγάλη επισκεψιμότητα, 8.484 επισκέψεις μέχρι και σήμερα, που το κατατάσσει στην πέμπτη θέση των πιο δημοφιλών άρθρων. Δεν έχω στοιχεία να σας δώσω, για το πόσοι φίλοι αερομοντελιστές την κατασκεύασαν.
Σήμερα επανέρχομαι στο ίδιο θέμα, προτείνοντάς σας αυτή τη φορά, τη Mini Αερομοντελιστική Εργαλειοθήκη !!!
Γιατί πήρα την απόφαση να την κατασκευάσω; Για να χωρέσω, εγώ, ο Δημητράκης (Τζανής), δύο μοντέλα και οι εργαλειοθήκες μας, στο πεντακοσαράκι που παρήγγειλα και περιμένω μέσα στον Μάιο να μου παραδώσουν !
Αντικατάσταση του On/Off διακόπτη
Αντικατάσταση του On/Off διακόπτη με σταθεροποιητή τάσης Η αντικατάσταση του διακόπτη ρεύματος από την μπαταρία στον δέκτη με έναν άλλο ηλεκτρονικού τύπου, στο αερομοντέλο δεν μπορώ να πω ότι είναι προϋπόθεση. Αλλά σε μεγάλα Giant είναι οπωσδήποτε απαραίτητη.
Ο κυριότερος λόγος της αντικατάστασης είναι η διασφάλιση της κατάστασης (on), πράγμα που ο γνωστός συρταρωτός διακόπτης το επιτυγχάνει σε ένα μεγάλο ποσοστό.
On board glow Driver




On Board Glow Driver
Το θέμα της διατήρησης του κινητήρα εν λειτουργία κατά την διάρκεια της πτήσης απασχολούσε και απασχολεί συνεχώς τους αερομοντελιστές.
Οι αιτίες της κράτησης του κινητήρα είναι πολλές και αλλάζουν από αεροπλάνο σε αεροπλάνο.
Κυριότερη από αυτές είναι η υψηλή θερμοκρασία από ελλιπή ψύξη.
Οι αιτίες αυτές όμως είναι αντικείμενο των μηχανικών και τις αντιπαρέρχομαι.
Θα ασχοληθούμε όμως με το μπουζί, το οποίο είναι μέρος του προβλήματος.
Στην ουσία, αυτό είναι μία αντίσταση πολύ χαμηλής τιμής σε ohms, όπου με μία μπαταρία 1,2 volt καταφέρνουμε να το κοκκινίσουμε και να ξεκινήσουμε τον κινητήρα είτε δίχρονος είναι είτε τετράχρονος.
Κύριο Μενού
Αρχική Συνεργάτες Τα μοντέλα μας Σας ενδιαφέρει Ποδήλατο (mountain bike) Συνδέσεις ΕπικοινωνίαΆρθρα
Άρθρα γενικάPolls
Τα πιο δημοφιλή
- Sukhoi 29S 2.6m – Sebart
- BREDA Ba.88 Lince
- Πώς να δαμάσετε τους τετράχρονους O.S Engines
- Agusta A109 Power
- Cessna 337 Skymaster
- Πανελλήνιοι Αγώνες Scale 2010
- Field Box (Αερομοντελιστική Εργαλειοθήκη)
- Η Εγκατάσταση των ηλεκτρονικών μέσα στο Αερομοντέλο
- Led on Board
- Προσοχή-προσοχή ZERO στον ορίζοντα
- Combat
- Ενδείκτης τάσεως 4,8V ακριβείας
Επιλογή Εμφάνισης

Ημερολόγιο
18 ημερών
Βαρβάρα