modelomania
:: Αρχική arrow Τα μοντέλα μας arrow Ελικόπτερα

Ελικόπτερα

Αντικατάσταση του On/Off διακόπτη

Υποβλήθηκε από Δημήτρης Τζανής
Σάββατο, 11 Δεκέμβριος 2010

Αντικατάσταση του On/Off διακόπτη με σταθεροποιητή τάσης

 

Η αντικατάσταση του διακόπτη ρεύματος από την μπαταρία στον δέκτη με έναν άλλο ηλεκτρονικού τύπου, στο αερομοντέλο δεν μπορώ να πω ότι είναι προϋπόθεση. Αλλά σε μεγάλα Giant είναι οπωσδήποτε απαραίτητη.

Ο κυριότερος λόγος της αντικατάστασης είναι η διασφάλιση της κατάστασης (on), πράγμα που ο γνωστός συρταρωτός διακόπτης το επιτυγχάνει σε ένα μεγάλο ποσοστό.

0 Σχόλια
Τελευταία ενημέρωση Σάββατο, 18 Δεκέμβριος 2010
Διαβάστε περισσότερα...

On board glow Driver

Υποβλήθηκε από Δημήτρης Τζανής
Τρίτη, 23 Νοέμβριος 2010

gallery1gallery1gallery1
gallery1  

On Board Glow Driver

Το θέμα της διατήρησης του κινητήρα εν λειτουργία κατά την διάρκεια της πτήσης απασχολούσε και απασχολεί συνεχώς τους αερομοντελιστές.

 

Οι αιτίες της κράτησης του κινητήρα είναι πολλές και αλλάζουν από αεροπλάνο σε αεροπλάνο.

Κυριότερη από αυτές είναι η υψηλή θερμοκρασία από ελλιπή ψύξη.

Οι αιτίες αυτές όμως είναι αντικείμενο των μηχανικών και τις αντιπαρέρχομαι.

Θα ασχοληθούμε όμως με το μπουζί, το οποίο είναι μέρος του προβλήματος.

 

Στην ουσία, αυτό είναι μία αντίσταση πολύ χαμηλής τιμής σε ohms, όπου με μία μπαταρία 1,2 volt καταφέρνουμε να το κοκκινίσουμε και να ξεκινήσουμε τον κινητήρα είτε δίχρονος είναι είτε τετράχρονος.

0 Σχόλια
Τελευταία ενημέρωση Παρασκευή, 13 Μάιος 2011
Διαβάστε περισσότερα...

Linear Regulator

Υποβλήθηκε από Δημήτρης Τζανής
Πέμπτη, 30 Σεπτέμβριος 2010

Μία μπαταρία LIPO 2 στοιχείων μας δίνει 2Χ3,7= 7,4 volt και το βάρος της στην χωρητικότητα των 2.000mA δεν ξεπερνά τα 120g.

Ιδανική λύση για το βάρος της μπαταρίας, αλλά η τάση της είναι υψηλότερη από την τάση των 6,5 volt που μπορούν να δουλέψουν τα servo.

Είναι σίγουρο δε ότι αν δεν χρησιμοποιήσουμε κατάλληλο ρυθμιστή ανάμεσα στη μπαταρία και στον δέκτη - servo θα προξενήσουμε ανεπανόρθωτη ζημία στα servo.

0 Σχόλια
Τελευταία ενημέρωση Τετάρτη, 20 Οκτώβριος 2010
Διαβάστε περισσότερα...

Ένα μαντρόσκυλο μέσα στο αερομοντέλο

Υποβλήθηκε από Δημήτρης Τζανής
Τρίτη, 28 Σεπτέμβριος 2010

Η παροχή ηλεκτρικής ενεργείας στα αερομοντέλα με κινητήρα μεθανόλης ή βενζίνης επιτυγχάνεται με επαναφορτιζόμενες μπαταρίες διαφόρων τύπων 4,8 έως 6,0 volt, είναι δε πολύ μεγάλος πονοκέφαλος για τον αερομοντελιστή, διότι τυχόν απώλειας της εν πτήση σημαίνει καταστροφή του αερομοντέλου.

Σήμερα υπάρχουν πολύ αξιόλογοι φορτιστές και συντηρούν τις μπαταρίες μας πολύ καλά.

Όμως στο αεροδρόμιο ο αερομοντελιστής τι εικόνα έχει για τις μπαταρίες του;

Κατά καιρούς έχουν εμφανισθεί διάφορα συστήματα ελέγχου του επιπέδου αποθήκευσης της μπαταρίας, όπως π.χ. το σύστημα του μετώπου της μεγάλης και απότομης αποφόρτισης.

0 Σχόλια
Τελευταία ενημέρωση Τετάρτη, 20 Οκτώβριος 2010
Διαβάστε περισσότερα...

Ενδείκτης τάσεως 4,8V ακριβείας

Υποβλήθηκε από Δημήτρης Τζανής
Τρίτη, 28 Σεπτέμβριος 2010

Ένας αερομοντελιστής που αντιμετωπίζει με σοβαρότητα αυτό το hobby έχει πάντα μέσα στο μυαλό του πάρα πολλά ερωτηματικά για όλα τα συναφή εξαρτήματα του αερομοντέλου του.

Ένα μεγάλο ερώτημα γι αυτόν είναι το επίπεδο της τάσης της μπαταρίας που έχει μέσα στο αερομοντέλο του.Εννοείται φυσικά πως έχει βεβαίως τοποθετήσει και το γνωστό μας watch volt.

Επομένως κάθε φορά που το αερομοντέλο του ευρίσκεται κοντά του επιθεωρεί την τάση της μπαταρίας του.

0 Σχόλια
Τελευταία ενημέρωση Τετάρτη, 20 Οκτώβριος 2010
Διαβάστε περισσότερα...

Η Εγκατάσταση των ηλεκτρονικών μέσα στο Αερομοντέλο

Υποβλήθηκε από Δημήτρης Τζανής
Τρίτη, 28 Σεπτέμβριος 2010

Η εργασία αυτή που γίνεται αποκλειστικά με ευθύνη του χομπίστα αερομοντελιστή, είναι η αιτία για πολλές πτώσεις με μερική ή ολική καταστροφή του αερομοντέλου.

Η εγκατάσταση των ηλεκτρικών, δηλαδή ο δέκτης τα servo και ο διακόπτης με την μπαταρία μέσα στο αερομοντέλο, πρέπει να τυγχάνει μεγάλης επιμέλειας και προσοχής από τον χομπίστα αερομοντελιστή.

Όλες οι εταιρίες κατασκευής αυτών των εξαρτημάτων κάνουν αξιόλογες προσπάθειες να τα βελτιώσουν και να είναι αξιόπιστα. Οι επίχρυσες επαφές π.χ. είναι πλέον κοινοτυπία Όμως δεν φθάνει μόνο αυτό. Η εγκατάσταση των εξαρτημάτων έχει μεγάλη σημασία και πρέπει να γίνει με προσοχή.

0 Σχόλια
Τελευταία ενημέρωση Τετάρτη, 20 Οκτώβριος 2010
Διαβάστε περισσότερα...

Current Monitor

Υποβλήθηκε από Δημήτρης Τζανής
Τρίτη, 28 Σεπτέμβριος 2010

Η μέτρηση ρεύματος της κατανάλωσης του δικτυώματος των servo μέσα στο αερομοντέλο έχει μεγάλη σημασία για την μπαταρία που χρησιμοποιείται και ο λόγος είναι εμφανής.

Όσο και μεγάλη μπαταρία να έχουμε μέσα στο αερομοντέλο μια κατανάλωση, του ενός έως δύο ampers συνεχώς, σε ελάχιστο χρόνο δεν έχει αφήσει καθόλου ρεύμα μέσα στην μπαταρία.

Πως θα ξέρουμε όμως αν κάποια φορά ένα servo που έχει σφηνώσει το πηδάλιο που οδηγεί, η δύο servo συνδεδεμένα μηχανικά παράλληλα έχουν κόντρα μεταξύ τους, η κάποιο άλλο servo μεγάλωσε το ρεύμα του αδικαιολόγητα υψηλά από εσωτερική βλάβη?

0 Σχόλια
Τελευταία ενημέρωση Τετάρτη, 20 Οκτώβριος 2010
Διαβάστε περισσότερα...

Led on Board

Υποβλήθηκε από Δημήτρης Τζανής
Τρίτη, 28 Σεπτέμβριος 2010

Δεν είναι λίγες οι φορές που θέλουμε να κάνουμε μια "εξυπνάδα" επάνω στο αερομοντέλο μας και ειδικά όταν αυτό είναι scale.

Ένα μυδραλιοβόλο να κροταλεί ένα φως να ανάβει και ότι άλλο βάλει ο νους μας.

Όταν αυτή η "εξυπνάδα" είναι ηλεκτρική και χρειαζόμαστε τον έλεγχο της από την τηλεκατεύθυνση, τότε πρέπει να τοποθετήσουμε ένα ηλεκτρονικό διακόπτη που οδηγείται από τον δέκτη και κατά προέκταση από τον χειριστή.

Φυσικά θα απασχολήσουμε ένα spare κανάλι του δέκτη το οποίο θα ελέγχουμε από ένα διακόπτη της τηλεκατεύθυνσης.

0 Σχόλια
Τελευταία ενημέρωση Τετάρτη, 20 Οκτώβριος 2010
Διαβάστε περισσότερα...

SAITO FG-57T

Υποβλήθηκε από Γιώργος Καρασούλας
Τρίτη, 13 Σεπτέμβριος 2011

SAITO  FG-57T

Το νέο κομψοτέχνημα της SAITO !


Σε προηγούμενο άρθρο μας (βλ.  άρθρο “Το τέλος της μεθανόλης”) τον περασμένο Οκτώβρη γράφαμε για τον επικείμενο παραγκωνισμό των μηχανών μεθανόλης, από τις ολοένα και φτηνότερες -και διαθέσιμες πλέον και σε μικρούς κυβισμούς-  δίχρονες μηχανές βενζίνης.

 

Το μεγάλο τους πλεονέκτημα είναι ασφαλώς η οικονομία τους στην κατανάλωση.

 

Το μεγάλο τους μειονέκτημα παραμένει όμως, ο υπερβολικός και απαίσιος θόρυβος που κάνουν κατά τη λειτουργία τους!

 

 

0 Σχόλια
Τελευταία ενημέρωση Τρίτη, 13 Σεπτέμβριος 2011
Διαβάστε περισσότερα...

Πώς να δαμάσετε τους τετράχρονους O.S Engines

Έχει γραφτεί από Γιώργος Αυγερινόπουλος
Τετάρτη, 03 Νοέμβριος 2010

Πώς να δαμάσετε τους τετράχρονους O.S Engines.

(Αποσυναρμολόγηση του FS 91)

Το είχα απωθημένο κάποια στιγμή να μπορέσω να καταλάβω τους κινητήρες των μοντέλων μου. Η αλήθεια είναι ότι, ενώ στον Τεχνικό τομέα αισθάνομαι ικανοποιητικά καταρτισμένος, στα προβλήματα των κινητήρων είμαι δυστυχώς αδιάβαστος.

Έτσι πήρα την απόφαση να σας περιγράψω το αντικείμενο που δεν ξέρω !!!

Όταν ανακοίνωσα πριν λίγες ημέρες στον φίλο μου Δημητράκη, έτσι προσφωνώ τον Τζανή, ότι απεφάσισα να γράψω ένα άρθρο περιγράφοντας την αποσυναρμολόγηση – συναρμολόγηση ενός κινητήρα τετράχρονου Os Max, μειδίασε για να μην με προσβάλει. Συμπλήρωσε, “εάν δεν καταφέρεις να τον συναρμολογήσεις, έλα να στον κλείσω εγώ !!”.

0 Σχόλια
Τελευταία ενημέρωση Παρασκευή, 05 Νοέμβριος 2010
Διαβάστε περισσότερα...
english greek

Polls

Ποιά είναι η γνώμη σας για το modelomania.gr?

Αποτελέσματα


Επιλογή Εμφάνισης

ks-lservice

Ημερολόγιο

Παρασκευή
22
Σεπτεμβρίου
2023
Ανατ.: 06.15
Δύση: 18.20
Πρώτο Τέταρτο

Σήμερα Γιορτάζουν
Δεν υπάρχει σήμερα κάποια γνωστή γιορτή
Ακολουθεί...
23/9
Ξανθίππη, Πολυξένη

Ποιός είναι συνδεδεμένος ...

Έχουμε 13 επισκέπτες σε σύνδεση

Στατιστικά


web counters

Σχετικοί σύνδεσμοι